söndag 4 mars 2012

Hur många kottar...

...ska jag och G bli farmor och farfar till?
Med säkerhet vet jag i alla fall att vi blir farmor och farfar i augusti. Frågan är bara hur många små kottar det ligger i denna mage? Bilden är tagen i vecka 17 och magen är ganska stor för den veckan.
Hur som helst så längtar jag så jag tror jag spricker. Jag och G har i alla fall fått "äran", eller vad man nu kan kalla det, att få betala vagnen till de lyckliga föräldrarna. Vagnen är utsedd men inte beställd ännu. Det är bästa att vänta tills ultraljudet har varit med tanke på hur många små kottar det finns i magen.
Vagnen är en City cross med liggdel i vitt läder och sittdel i Jeans Black.
Vill ni följa de lycklig tu och deras resa så är adressen hjalmarsmamma.blogspot.com
Fortfarande kan jag inte förstå varför jag inte kan göra en länk till sidor jag hänvisar till, kan någon hjälpa mig? Tidigare har det fungerat men helt plötsligt går det inte att markera texten.
Nu blir det en snabbis till Valbo och Ikea. Ska inhandla några Expedit hyllor att ställa bakom soffan. Förvaringsjakten är INTE över ännu.
Kram

Inga kommentarer: