torsdag 17 maj 2012

Krasch

Man vet det så väl men man gör det inte. Man ska spara sina foton med jämna mellanrum, eller helst varje gång man lägger in nya bilder. Jag gör det tyvärr inte och nu har det hänt igen. Krasch av hårddisken. Imorgon blir det en vända till stan men datorn och jag hoppas att någon kan laga den eller åtminstone spara fotona.
Samtidigt passar vi på, jag och G, att ta med oss hundarna och ta en sväng in på zoo. Våra hundar är helt omöjliga att klippa klorna på. Den lilla, Milton, går det något bättre för än vad det gör med Wilma, hon totalvägrar.
Efter det tänker jag ta en bakdag här hemma. Det var hur länge sen som helst som jag bakade. Jag ska nog ta och baka bullar och sen dajmglass. Behöver fylla på frysen lite eftersom vår dotter fyller år i juni.
Nu ikväll gjorde jag pannacotta med vitchoklad och till det ska vi äta hallon och blåbär, mums.


Hoppas ni får en skön helg och att vi får fint väder så kan kan sola en smula.

Kram på er alla

Inga kommentarer: