lördag 1 juni 2013

Semester och sorg

Nyss hemkommen från vår vecka i Side. Veckan har varit helt underbar med fantastiskt väder, bra hotell med All inclusive (vilken lyx, det var första gången) och hela familjen på plats. Vi har shoppat på kvällarna, eller vi och vi, inte jag faktiskt för ovanlighetens skulle:) Jag hittade verkligen ingenting förutom ett armband med berlocker av märket Thomas Sabo. Sonen var en riktig hejare på att pruta, han fick för det mesta igenom sina krav men det kunde ta upp emot en timme ibland:)
Har inte hunnit lagt över några foton ännu och faktiskt blev det inte så mycket kort heller. Har verkligen slappat, badat och njutit.



Tillbaka hemma i verklgiheten så bestämde vi oss för att sälja vår älskade lilla Mani. Jag vill verkligen inte men dottern är allergisk (därför har vi honom hemma hos oss nu) och vi orkar bara inte med tre hundar, då hanarna inte kan bestämma sig för vem som är störst och bäst:) Har lagt ut en annons på Blocket och det viktigaste av allt är att han hamnar i en familj med massor av tid och kärlek, ingenting annat spelar egentligen någon roll. Usch vill bara gråta och vi har ju tidigare sålt valpar och vet hur jobbigt det är. Vi hade fem valpar och jag var med då första valpen hämtades. Jag störtgrinade och åkte hemifrån när övriga valpar skulle till sina hem. Vi kände dock alla familjer och visste att de skulle få det bra men jag kan bara inte med avsked.

Så vet ni någon som vill ta hand om en ursöt, go och busig liten kille på 9 månader så skicka gärna ett mail anette.smideborg@hotmail.com



Kram

2 kommentarer:

A House With A View sa...

Vad trist att ni tvingats sälja hunden, supersöt :) Aldrig kul att tvingas göra sig av med älskade djur... Hoppas att ni lyckades få tag i en fin familj åt vovven.

Angående min lampa, jag fick vänta från höst till sommar innan den kom! Och då hade jag mailat två gånger och frågat efter den. Så räkna med att det tar tid... :(

Många kramar aka

LIVSGLITTER sa...

Oj så söt!