lördag 4 december 2010

Paket och marknad

Jag ska visa er vad som fanns i paketet jag la in en bild på häromdagen.
Vi beställde hem 2 Canada Goose jackor. Tyvärr så passade inte någon av dem till varken mig eller mannen. Jag kommer därför att lägga ut dessa på Tradera. Men ack den som ger sig. Nu vet jag hur storlekarna är så nu blir det till att beställa hem ytterliggare 2 jackor, eller tre blir det nog. Jackan på bilden var den som jag beställde till mig själv. Det är en ny modell som kommit och som är figursydd. Riktigt snygg tycker jag att den är. Synd att inte bilden visar exakt hur den ser ut.


Foto: Anette

Idag har jag suttit HELA dagen, och då menar jag verkligen hela dagen, och gjort smycken. I morgon är det julmarknad och det är första gången jag ska stå på en marknad över huvud taget. Förutom bakluckeloppis då men det här känns mer pirrigt. Människor kommer att titta och bedömma det jag har gjort.
Nackdelen med att göra smycken är att man aldrig blir klar. Jag har massor av pärlor och smyckesgrejor hemma så jag har nog kunnat sitta flera månader med detta. Nu gav jag i alla fall upp. Jag måste ju vara pigg i morgon och inte se allt för trött ut. Då skrämmer jag väl bort alla marknadsbesökare:) Nej, en dusch och sen ner i sängen är det som gäller för mig.
Ska försöka komma ihåg kameran och ta lite kort. Lägger ut dem här sen.
Ha en fortsatt skön helg.
Kramar Anette

2 kommentarer:

Elin sa...

Har kikat runt lite bland dina smycken, SÅ duktig du är! Jag hittade hur mycket fint som helst.

Önskar dig en härlig start på veckan!
Kram

StrandviksVillan sa...

Hejsan!
Kul om jag kunde inspirera dig lite med vinterbilderna :) Hur blev det, tog du några själv?

Oj vilket knåpande för att få upp lamellerna, men förstår dom behövs med så stora fönster.

Må så gott!