lördag 2 maj 2009

Drömboende

Nu har det gått en hel vecka sen jag gjorde något inlägg. Berättade ju sist att vi skulle flytta till en lägenhet. Mannen ringde på måndagen och sa att : vi ska ha lägenheten. Kvinnan på företaget sa då att det var ytterliggare en familj intresserad och då är det chefen som bestämmer vem som får den. Konstigt tyckte vi då vi inte alls hade hört att det var flera intresserade. Nåväl, i onsdags fick vi veta att vi INTE fick lägenheten. Kvinnan erbjöd oss dock en annan lägenhet, något mer centralt men inte sekelskiftesvåning. Vi ska ändå titta på den imorgon men som det känns nu är inte jag så intresserad av en "vanlig" lägenhet. Vi har dock funderingar på en annan lägenhet, men det berättar jag mer om under veckan som kommer:)

Kikade in på Sköna hems sida och hittade en fantastiskt fin villa i sekelskiftesstil. Eftersom jag har så dålig fantasi och inte har tagit egna kort så visar jag dessa.








Foto lånad från Sköna hem
Nu ska jag duka fram lite fika. En kladdkaka med lite vaniljglass.
Kramar Anette

4 kommentarer:

Tina sa...

Håller tummarna att lägenheten är fin!!! Kram Tina

Ett skönare liv sa...

jag också :)
vackra bilder! så stort å öppet :) så skulle man ha de :)
ha de gott!
kram nadja

Ida sa...

Hejsan!
Vad kul att ha passerat den gränsen och att det blev du=)Håll gärna lite utkik på min blogg, ska fira den jämna siffran med en utlottning=)

Det tar inte så lång tid att tillverka bokstäverna, dock har jag en del beställningar nu så om du beställer så kan jag nog inte skicka dem förrän tidigast söndag, eller måndag om du väljer heltäckande vitt. Shabby går lite snabbare. Ha det så gott.
Kram Ida

LITEN LYA sa...

Underbara bilder på härliga boenden. Jag har adopterat barnbilden från din sida.Lånade även din text. Hoppas det var ok. Kram