lördag 27 juni 2009

Vinnare i tävlingen

Är nu hemkommen från en vecka i Turkiet. Vi har haft strålande sol hela veckan. Massor av bad, god mat och shopping har vi ägnat hela veckan till. Med andra ord, vi har haft det superbra. Skönt att komma hem til fint väder.

Även denna gång har det varit många som vill vara med i tävlingen om ett valfritt smycke. Jag drog en lott men kände att någon måste också få ett tröstpris så det blev 2 vinnare denna gång.

Den första lotten jag drog blev
och den andra lotten blev bloggen
Hör av er till mig via mail och berätta vilket smycke ni vill ha så fixar jag det.
GRATTIS till er båda.
Kramar Anette

2 kommentarer:

Kashaya sa...

Åh vad roligt, tack så mycket. Ska ta och kika vad jag vill ha för smycke då så mailar jag sen. Tack än en gång!=)

Jeanette S sa...

Grattis till vinnarna! Och vilken bra timing av dig, du kommer från ett ställe med kanonväder hem till Sverige där det oxå är kanonväder. Välkommen hem igen.