tisdag 30 juni 2009

Vinterkatalogen...

...kom idag från Ellos. Jag gick raka vägen ut till min solstol och kikade i den tjocka katalogen. Kläderna hoppade jag över och gick rakt på inredningssidorna. Och visst fanns den där. Så snygg på tre ben. Den ska jag ha. Har inte klickat hem den ännu men det blir inom en snar framtid. Kan se den stå i vår lägenhet på vår nya tv-bänk (den jag såg i går du vet mannen min:). Denna trebenta sak kostar 999 kr men sätt inte i halsen nu mannen, det är 30%rabatt. Tänk så mycket pengar vi sparar till något annat!

Visst är den snygg?

Foto lånad från Ellos

4 kommentarer:

Maria sa...

Hej Anette,

sitter och har en stund över (äntligen) för att försöka se efter vilka alla goa är som lämnat kommentarer hos mig. Jag tycker det är jättekul med nya som lämnat men jag får samtidigt så dåligt samvete av att inte hinna med att svara. Vill inte verka nonchalant och dryg.

Vad roligt att du skriver om Turkiet. Vi ska dit vecka 31+32 och det är första gången för oss. Det har aldrig tilltalat oss att åka dit då jag helst vill åka till Spanien, men nuså ska vi testa något nytt. Vad trist med jobbiga försäljare.

Vilka fina smycken du gör! Ett halsband med två brickor och med mina döttrars namn har jag önskat mig länge nu! Dig ska jag komma ihåg så kan du få en beställning efter hösten:)

Ha det gott i värmen! Kram Maria

Mamma C sa...

Jag har oxå fått katalogen men inte kikat i den ännu. Får nog bli till helgen i en solstol om nu vädret håller i sig. Du frågade om mina bilder. Jag gör bilderna i ett program som heter photoimpact.
Kram Mamma C

jennys hus sa...

Jättesnygg!! har du inte fått mailet om 50% på en vara ur nya höstsortimentet.
Kram/jenny

Sabina sa...

Jättefin lampa, sådan har jag spanat efter men gärna med hög fot.
Låter som att ni hade en trevlig resa i Turkiet. Vi ska fara till Grekland i augusti, men så hett som det är nu så trivs jag bra här.
Stugan är 80 m2, som du frågade.
Ha det skönt i sommarvärmen :)
Kram Sabina