onsdag 29 september 2010

Nya smycken

Jag gör ett litet snabbt inlägg innan jag ska iväg till affären. Vet inte vad det har varit för fel på blogspot men när jag skrivit klart mitt inlägg och ska skicka iväg det kommer det upp en ruta att det inte lyckades. Inlägget har inte heller sparats. Vi har inte fått ordning på vårt Internet ännu så just nu har vi tillgång till det bara någon gång ibland. Vi kommer dock inom någon vecka att få ordning på både vår hemtelefon och internet så då ska jag minsann börja blogga igen.
Idag visar jag några armband jag har pysslat ihop. På alla armband kan jag sätta dit namnbrickor eller hjärtan om man vill ha det. Roligt att jobba med pärlor och inte bara silverpläterat material. Har också gjort en ny modell av namnhalsband som jag blev jättenöjd med. Lovar att visa det då jag har lagt in de bilderna på datan.












Foto: Anette
I november ska jag gå en fotokurs. För flera år sen jag gick en sådan men nu har jag ju digital systemkamera med massor av inställningar jag inte kan. Ska bli himla roligt att lära sig hur man tillämpar alla inställningar och verkligen få fina bilder.
Kramar Anette

2 kommentarer:

Lotta Westin sa...

Hej Anette!
Kul att du ska komma igång att blogga igen, så kul att läsa om allt kreativt du gör!
Jättefina armband och väldigt fin bild (ljuset) på armband nr 2.
Jag tycker att du redan nu, tar proffsiga bilder :-) men förstår att det skall bli skoj att lära dig alla kamerafunktioner!
Lycka till!!!

På vår udde! sa...

Hej!

Fina smycken du visar i detta inlägg! Lite annorlunda, det gillar jag!

Kolla in ett redigeringsprogram som heter PhotoScape. Du laddar hem det gratis lätt som en plätt och det är jättelätt att använda!

Lycka till!
Helena