torsdag 23 september 2010

Tips

Blev ikväll tipsad av en bloggerska om Campadre på nätet där man kan handla märkesvaror till mycket bra priser, upp till 70% rabatt. Jag var bara tvungen att gå in och kika och det var helt fantastiskt vilka bra priser.

För att ta del av erbjudandena på sidan behöver du bara bli medlem, vilket är gratis. Kan det bli bättre?
B la finns ett erbjudande om dessa, se bilden nedan, badrumsset från Scandinavia bathroom. Priset är just nu 219 kr istället för 547 kr, bra va? Det passar vårt badrum perfekt och jag tycker det är så snyggt i vitt så det blev ett enkelt litet klick så kommer det hem till mig om ca 1 vecka:)
Några av de hundratal märken som finns hos Campadre är dessa:








Har för tillfället fastnat för just den vita färgen. Kan det möjligvis bero på all inspiration från alla underbara bloggar:) Vårt nya köksbord är vitt, alla väggar i vårt hus är vita och huset målar vi just nu i vitt. Bilder från vårt snart färdigmålade hus kommer i helgen. Nu saknas det plåt på taket som vi just har beställt, antar jag. Det är mannen som sköter den biten:) Inomhus är vi inte klara men det får vänta tills huset utvändigt är klart. Vi måste bli klara med det innan vintern kommer. Sen har vi som mål att bli klar med allt invändigt till jul. Just nu är det därför inte så roligt att visa foton då det är något som saknas i i stort sett varje rum.
Nu är det läggdags innan jag ska göra veckans sista arbetsdag.
Natti natti
//Anette




Inga kommentarer: