onsdag 26 oktober 2011

Sommar med båten

Äntligen lyckades jag få in bilderna under min text:) Har märkt att det skiljer sig åt beroende på vilken dator jag sitter vid. Såg att jag hade skrivit ett inlägg i somras att vi var i Borlänge och inhandlade en sak till familjen men jag avslöjade inte vad det var. Det var en båt:) Själv ville jag ha en mindre båt och en som är lättstyrd, det är INTE den vi köpte. Där har vi, jag och mannen, något att diskutera under vintern. Får jag bestämma ska vi inte ha den kvar.
Vi hade i alla fall en otroligt skön sommar och kom iväg på några turer med båten. Vi åkte flera gånger till Älvkarleby fiskecamp och åt mat. Så mysigt, speciellt då hela familjen förjer med med barn, bonusbarnbarn och barnens respektive.
Mannen och min son lägger till båten i Älvkarleby.
Sonen med sin underbara tjej Josefin. Världens bästa svärdotter! Alltid glad, sprallig och så mysig tjej. Sonen har verkligen gjort ett riktigt kap.
Dottern, Amanda, kör båten hem efter en middag på restaurang.
Josefin med sin lilla Hjalmar. Han somnade skönt hennes famn.
Nu är det tajm att sova. Har bara två dagar kvar så är det helg igen. I morgon ska jag ta en sväng till Ikea och kika på julsaker, börjar få lite smått med julkänslor redan.
Ha det bra tills vi hörs nästa gång.
Kram

1 kommentar:

A House With A View sa...

Hej Anette! Long time no see!!! Vilka härliga bilder du visar!! Vi bor vid sjön och har en liten eka med motor på men nog ser det mysigt ut med lite större båtar!! Och vad härligt med en så fin svärdotter!! Läste din reflektion om bloggandet längre ner, tänkvärt! Visst är det risk för en hysteri inom det här! Jag försöker hålla mig till det jag vill och tror på, utan att bli allt för påverkad av andra... Vill gå min egen väg. Men håller med, det finns nog många risker med bloggandet, att ryckas med och inte tänka på konsekvenserna, ur flera perspektiv faktiskt...

Stöööööööörsta kramizen aka