söndag 17 oktober 2010

Hus och entrédörr

Här kommer lite blider från vårt bygge. Jag är otroligt höjdrädd och det kan ni kanske se på målningen. Jag står gärna med båda fötterna på jorden, inte bara vid ett tillfälle:)
Nu börjar det bli så kallt ute att jag inte vet om vi kommer att kunna måla klart huset innan vintern. I värsta fall får det se ut så här till våren kommer :(

Jag har också gjord klart vårt entréfönster. Jag tog vanlig fönsterfilm, tror jag det heter, och skar ut våra bokstäver i efternamnet. Tyvärr så syns det inte så bra på fotona hur det blev. Visar er ändå hur det blev.





Foto: Anette
Snart kommer vi att få hem internet. Sitter just nu med dotterns internet som jag lånade hem. Det är just därför som jag gör så få inlägg just nu. Mycket händer med vårt hus just nu och jag ska visa er allt då internet fungerar som det ska. Jag fotar allt så datan är laddad med alla foton från vårt husbygge.
Ha en bra söndag. Jag ska själv åka in med dottern till stan och handla lite inredningsgrejor som saknas här hemma.
Kramar Anette





Inga kommentarer: