fredag 17 maj 2013

Bal, student och födelsedagar

Ja, det är mycket nu. Inom loppet av en månad ska min dotter på bal (närmare bestämt imorgon kväll), ta studenten och även fylla 20 år. Lite läskigt att tiden går så fort. Vart tog min lilla tjej vägen?
 
 Mitt lilla knyte, nyfödd den 24 juni -93
 
Min stora tjej, här 17 år.
 
Jag har ikväll suttit och sökt efter inspiration till studentdukningen. Jag älskar att planera och pyssla, nästan det roligaste av allt. Det finns ju massor av ideér att ta del av på nätet så det är inte lätt. Ballonger, servetter, inbjudningskort m.m. så jag har att göra. Däremellan åker vi också till Turkiet en vecka (bara en vecka kvar nu).
Eftersom jag och mannen har planerat så otroligt bra så fyller alla våra barn år i juni !?! Först ut är Robin, men tyvärr kan vi endast gå till graven och fira honom, dock finns han med oss i tanken hela dagen. Samma dag fyller barnens farmor år, den 6 juni, så det ska såklart också firas. Två dagar senare är det den andra sonens tur och då är det 25 år som gäller. Måste hitta någon fin present till honom också, måste klura på det lite. Därefter är det bara en vecka kvar så är det som sagt studenten och efter ytterligare tio dagar är det 20 års firande av dottern.
 
Nu vet ni alltså vad jag sysslar med om dagarna, planering.
Imorgon är det jag som agerar amatörfotograf vid Engeltofta. Såklart måste jag fota dottern och hennes kille i urtjusiga balkläder. Hoppas hoppas bara att regnet håller sig borta. Lovar att lägga ut foton från denna underbara tillställning.
 
Kram
 

Inga kommentarer: