fredag 5 november 2010

Fjärilar

Äntligen har vi fått INTERNET. Tänk vad man kan sakna detta forum som man inte hade en aning om då man var liten. Fort går det också. Hinner knappt klicka på en ny sida så är den på skärmen. Så har det verkligen inte varit det senaste halvåret.
Var på stan idag och fikade med några vänner. Händer inte så ofta tyvärr eftersom många av dem inte längre bor "hemma" på den ort vi växte upp i. När de nu var på besök hos sina föräldrar passade vi på att ta en tjejfika på stan med mycket skvaller, mys och prat.

Jag passade på att gå till butiken Uthuset och inhandlade de eftertraktade bilderna med fjärilar från "Hagedornhagen". En box med 6 A4 bilder för 175 kr, så bra pris. Det bästa av allt var att jag köpte den sista boxen, tur att de fanns kvar. Nu ska jag till IKEA och inhandla 6 svarta ramar till dem. Ja, inte just nu förstås, klockan är över 23 på kvällen. Det får bli imorgon då mannen ändå är hemma och hjälper sonen få på takpannorna på sitt nybyggda hus. Ska nog också passa på att gå in på loppis och titta om jag kan hitta något spännande. Såg också att MIO hade bra erbjudande på brickbord. Skulle vara fint på övervåningen med många ljus på brickbordet. Där kan jag också ha det stå orört eftersom hundarna inte är där. Vi har ju vår lille Milton som är på ALLT. Nu ikväll hann han bita sönder 2 cm av en dragkedja från mina nya stövlar, brrr. Som tur var, var det högst upp på skaftet så jag kan använda dem ändå.




Foto: Anette
Trots att klockan tickar mot natt så ska jag sätta mig och knåpa ihop lite smycken. Har bestämt mig för att stå på en julmarknad i december och måste ju skapa lite smycken som jag kan sälja:)
Kramar Anette

4 kommentarer:

Mejrams! sa...

Hej! Tack för titten hos mig. Ja, de har verkligen lyckats med sina insektsmotiv, de är så fina. Ha en riktigt skön helg!/Merja

charm design sa...

Takk for besøket og din kjempe hyggelig kommentar.
Så nydelig smykker du lager.Sikkert spennende å være med på julemarked.Håper du får solgt masse.
Riktig god helg til deg også.

Mariette sa...

Hej!
tack för din hälsning!

Har du köpt de fina trycken, de är verkligen heta just nu....

Lycka til med smyckena och trevlig helg!

Kram Mariette

Levindas Värld sa...

Hej!

Vilken julmarknad är det du ska stå på i december? Är det på Owe Jansson?

Den ska jag stå på söndagen den 5:e december :)

Ska bli så roligt!!

Ha det fint!