torsdag 24 mars 2011

Längtar

Idag är det dags. Dags för att sonen ska komma hem från Thailand. Tänk så nojig man är trots att barnen är stora. Min son fyller 23 i sommar, ändå känns det bäst då han är hemma. Under dessa två veckor han varit i Thailand har vi hunnit med en hel del i hans hem. Ska bli så roligt att se hans min då han kommer hem.

Puss till min älskling som just nu sitter på flyget. Jag vet att han är flygrädd men det har han nog gjort något åt (om jag känner min son rätt)

Nu vill jag också åka till Phuket. Jag har aldrig varit där men jag tror att det skulle passa lilla "shoppingmig" bra. Det fanns tydligen nästan bara shopping, bad och festande att göra där, enligt sonen. Jag skulle nog föredra Phi phiöarna en vecka också. Vi var där för några år sen och det var en fanstastisk ö. Inga bilar, endast cyklar och gående. Så mysigt med gränder och härlig strand. Nej, nu ska jag inte drömma mig bort för mycket. Här väntar jobb och sen städning av sonens hus innan han kommer hem. Han hade städat så fint innan han åkte på semester och nu har jag och mannen varit där och stökat till:) Men inte bara stökat till, vi har hjälpt honom med massor. Han kommer att bli så glad.
Ha en bra dag.
Kramar Anette

1 kommentar:

Essay_writer sa...

You must be so excited!