torsdag 16 februari 2012

Julklappen

Den underbaraste julklappen man kan få!

Foto: Anette
Ville bara visa hur jag och mannen fick reda på att vi skulle bli farmor och farfar. Vi fick en julklapp och blev ombedda att öppna den tillsammans. I paketet låg dessa små söta tossor och ett litet kort som förklarade när underverket skulle komma. Jag hann dock inte läsa kortet förrän tårarna gjorde ögonen alldeles dimmiga:)
Foto: Anette
Snart är det fredag igen! Veckorna går så snabbt men det är också himla bra. Snart kommer våren, känns ju inte så idag då det är storm, men jag längtar. En vecka kvar att jobba sen är det sportlov. Ska försöka få med mannen och dottern, till antingen Lager 57 eller Barkarby. Dottern är i och för sig inte svår att få med, hon älskar, precis som jag att shoppa, men mannen kan det vara värre med. Nu är han i stort behov av nya kläder (han har t o m erkänt det själv) så kanske går han med på en tur till några affärer.
Nu börjar strax Halv åtta hos mig. Jag sitter redo i soffan invirad i sköna filten.
Kram Anette

4 kommentarer:

Stina sa...

Nä, men så gulligt. Klart att man fäller minst en tår.:-) Kram Stina

No34 sa...

Åh,vad gulligt!! Jag blev farmor nu i december och det var den underbaraste julklappen någonsin!!!!
Och tack för att du kikade in hos mig!!! Kram Kate

Anki sa...

Hej och tack för titten hos mig!
Jättegrattis till dig oxå som ska bli farmor, det är en obeskrivlig känsla när den lilla kommer!
Jag fick veta på midsommar och det kom tårar i floder här, fniss!

Kram Anki

Gottegrisen sa...

Åh, vad underbart!! Jag blir alldeles tårögd :o)