onsdag 28 mars 2012

UF-mässa

Clamps - make it simple
Ja, jag gjorde det tidigare, förvarade mina skor i en hög i garderoben. Numera hänger mina stövlar med dessa nypor och därmed tar det faktiskt mindre plats i garderoben och skorna och stövlarna håller sig fina längre.
I fredags var det UF mässa i Sandviken. Min dotter har genom skolan startat ett företag där hon säljer skoklämmor (jag har berättat om det tidigare). Hon fick en rejäl svacka ett tag och ville lägga ner allt men veckan innan mässan fick hon nya krafter. Två till kompisar i klassen hängde med på Amandas idé och tillsammans gjorde dom ett jättebra jobb på mässan. Skoklämmorna blev en succé och dom sålde bra.
Vill visa er hur fin montern blev som dom gjorde i ordning. Hennes hemsida är inte riktigt klar, pga hennes svacka, så därför kan ni genom denna blogg beställa om ni vill. Dom kostar 25 kr/st eller 100 kr för 5 st. Dessa nypor går tyvärr inte att köpa i affärer så därför ska ni passa på medan hon har några förpackningar kvar. Hon har inte bestämt sig ännu för om hon ska fortsätta med detta företag i år tre i gymnasiet.
Korgstolarna hann jag inte fota idag för det hann bli mörkt. Slutar tidigare imorgon på jobbet och då ska jag försöka hinna med det.
Kram så länge.

Inga kommentarer: