onsdag 15 oktober 2008

Nya gardiner

I helgen som var inhandlade jag nya tyger till vårt sovrum och vardagsrum. Ni som har läst bloggen tidigare vet hur jag velade fram och tillbaka och inte kunde bestämma mig om färger i vardagsrummet. Nu blev det i alla fall rött, vitt och svart. Jag älskar ju rött och när jag såg tyget med just dessa färger var det ingen tvekan. Tyget kostade bara 79 kr metern så det var bara att slå till. Har nu sytt gardinerna klara och även några kuddfodral. Passade på att köpa innerkuddar på Indiska eftersom de hade halva priset på dunkuddar.
I sovrummet fortsätter jag med färgerna jag redan har, vitt, svart och silver. Har sytt gardiner dit också men just nu känns det lite blekt där så jag måste ha en till färg som bryter av. kanske blir det lite rött där också:)


Tyg till sovrummet.

Tyget som har fått sin plats i vardagsrummet.






Foto: Anette

I morgon lägger jag ut bilder på hur det blev i vardagsrummet.

Kramar Anette

4 kommentarer:

sand mellan tårna sa...

Hej....

Kul att se ett inlägg från dig.... och vilken rolig mässa du verkar varit på... me like!

Kram L

PiaMaria sa...

JÄTTESNYGGT TYG!!!!!
Jag är helt förälskad! Underbart höstigt!

Kram PiaMaria

Anonym sa...

Vilket fint tyg, ser fram emot att få se resultet.
Ha en trevlig helg!
Kram Sandra

svartataket sa...

Vart är bildena då?hihi
Ja vi håller okcså på med gardin byte! det är så kul med nytt!!
Blev du bra i håret?