söndag 15 november 2009

Beställning

Fick ett paket med posten i veckan. Små paket får jag flera gånger i veckan men då är det smyckesdelar som kommer. Nu hade jag beställt ett &-teckan från Creative Lounge

Blev jätteglad då de hade skickat med en liten gåva i paketet. Jag som älskar smycken fick en liten berlock från Pearls for girls. Tack så jättemycket!

&-tecknet är 30 cm högt och är mörkbrunt. Jag kommer dock att göra en förändring av mitt &-tecken och det får ni se då det är klart.
Jag rekommenderar er verkligen att gå ut på deras sida och kika. Det finns hur mycket fina smycken och inredningsprylar som helst, till bra priser dessutom. Om man beställer smycken är frakten gratis, superbra.


Min fina berlock som jag fick som gåva

&-tecknet som väntar på en makeover.

Ha en bra dag.
Kramar Anette


Inga kommentarer: