söndag 15 november 2009

Smyckesbloggen

Har en längre tid känt mig stressad av att det har varit sådan oordning på min smyckesblogg
Det har varit svårt att hitta det man söker och det har varit en salig blandning i varje inlägg av både armband, halsband och örhängen. Nu är den mycket bättre. Nästa steg blir att göra en webshop men det tar tid och den finns inte just nu. Gå gärna in och kika. Passa på att beställa till jul men gör det i god tid, beställningarna börjar redan komma in i snabb takt:)




Foto: Anette


4 kommentarer:

Inredningsfrun sa...

Hej !!!

Så kul att du hittade till min lilla blogg å tack för din gulliga kommentar hos mig!! För nu kunde jag ju hitta till dig oxå!! Internet är ju fantastiskt egentligen, eftersom man hittar så mycket härligt att inspireras av.

Vilka ljuvliga smycken du gör!! Fantastiska!! Å det ska bli kul att se hur ert hus kommer att se ut!!

Må så gott och en fortsatt trevlig söndagskväll önskar jag dig!!

Kram från Inredningsfrun

Emmas utsikt sa...

Hej. Första gången jag tittar in här hos dig trooor jag(?) Så fina smycken du gör och så spännande att bygga hus.

Jag kommer snart tillbaka!

Emmas utsikt sa...

Hej igen Anette, nu har jag minsann fräschat upp minnet. Visste att jag kände igen Piffa & puffa,

Hur går det med badet?

:)

Kram Emma

A home far away sa...

Men wow så fina smycken!!



Ha en fin dag!
Kram Gunilla i Singapore