måndag 30 november 2009

London, advent och snart jul

Ja, tiden går otroligt fort. Känns att man inte riktigt hinner med allt man vill göra. Förra helgen var jag och mannen i London. En present jag fick av mannen på min 40 årsdag. Hur mysigt som helst med massor av shopping, goda middagar och långa promenader. Första advent firade vi in med en fest för vännerna, en försenad 40 års fest. Jättetrevligt, vilket härligt gäng man har omkring sig! Gick igenom mina beställningar igår kväll och insåg att jag måste ta ett uppehåll med denna blogg. Åtminstone fram till jul. Jag har nu 19 halsband och 6 armband att göra och tre till beställningar rullade in igår kväll.


Ha en urmysig jul och ta hand om er.

Kramar Anette

1 kommentar:

Signe 1 sa...

Åh så härligt med London! Familjen var där i somras, älskar den staden!:-)
Kram Sofia