fredag 6 november 2009

Carpe Diem

Även om jag gör egna smycken så hindrar det inte mig från att även handla smycken. Allt kan man inte göra själv och tur är väl det. För ett tag sedan beställde jag en ring från
Om ni inte har varit in på deras sida så rekommenderar jag er att göra det. Dom har otroligt mycket snygga smycken och för mig var det hur svårt som helst att bestämma vad jag skulle ha. Jag ville liksom ha ALLT. Började i alla fall med att beställa dessa ringar


och jag har inte ångrat mig. Den ena ringen är blank och den andra i matt stål. Superbra och snabb leverans.
Ha en bra fredagskväll.
Kramar Anette

2 kommentarer:

Elin - Ett hus till oss sa...

De smyckena är verkligen underbar, jag älskar ringarna! :)

Sv: Åh så kul att höra att ni också bygger lösvirke. Så härlig tomt ni verkar ha. Det skall bli jättekul att se hur huset växer fram. Jag måste kika runt lite här hos dig :)


Ha en mysig söndag, Kram Elin

salige lavendel sa...

Den var FIN!! Takk for titten på din blogg :)