måndag 30 maj 2011

Bild lånad från Campadre
Kommer ni ihåg att jag för ett tag sen, ganska länge sedan för att vara noga, tipsade om en sida som heter Campadre.com (kan tyvärr inte lägga ut länken, nåt fel med den datan jag sitter vid)? Där finns det märkesvaror ofta till halva priset. Varje dag kommer det nya varumärken med jättebra erbjudanden. I slutet av förra veckan kom det ett erbjudande med skinnjackor från Kenza. Min dotter har redan två av dessa underbara skinnjackor och nu har jag beställt en till. Kanske kan jag få låna den som nu kommer hem i postlådan, vi har ju samma storlek:) Om ni vill beställa en jacka, finns även till killar, så snabba på. Erbjudandet gäller bara till i morgon kl. 8.00.
Som ni säkert har listat ut så är det den jackan jag visar på fotot soom jag har beställt.
Nu väntar några timmars smyckestillverkning.
Kram Anette

Inga kommentarer: