tisdag 31 maj 2011

Sommar och jordgubbar

Hej på er alla glada!
Här har dagen gått i en rasande fart. Jobbade först till 14 och åkte sedan iväg för att inhandla några presenter till några i personalen som slutar hos oss till sommaren. Hittade fina saker och det gick snabbt, skönt i denna värme som har varit idag.
Foto: Anette
Strålande sommarsol och varma vindar. Här mätte temperaturen runt 27 grader, inte fel om ni frågar mig. Det som saknas just nu är JORDGUBBAR. Förra året åt jag massor av jordgubbar tills jag en dag blev jättesjuk av dem. Jag blev superdålig med feber och magvärk. Efter det tog jag det lugnt med jordgubbar den sommaren men nu är jag på G igen. Ska nog ta och köpa hem en lite låda imorgon. Vad är väl bättre än jordgubbar med vaniljvisp, mums. Visst är det väl typiskt att man blir sugen på något att äta då alla affärer har stängt? Känner ni igen er?
Jag har upptäckt att då jag använder mannens data så kan jag inte lägga in fotona där jag vill ha dem. På min data kan jag flytta och ändra hur som helst. Varför använder jag då inte min data kanske ni funderar? Jo, den står inne i mitt smyckesrum med alla smyckessaker och det är så rörigt där. Skönare att sitta i köket och skriva.
Nej, nu ska jag ta mig en skön dusch, krypa till kojs med några härliga inredningsmagasin.
Kram på er alla.
//Anette

1 kommentar:

Marits vita skrin sa...

Hej på dig.

Här kommer lite svar om pallkragarna. Vi har inte plastat in insidan. Utan jorden stannar på sin plats ändå faktiskt:)

Gick supersmidigt. 8 säckar jord till 1 dubbelkrage.

Mvh Marit