måndag 6 juli 2009

Promenad

För en gångs skull kom jag ihåg att ta med kameran ut på promenaden med Wilma. Lär ju passa på att ta lite foton i skogen innan Wilma blir en liten "Stadsbrud". Tyvärr var inte Wilma lika intresserad av att vara med på bild. Hon hade koll på allt annat än matte.



Det var bara att inse att det inte skulle bli några jättefina foton idag så jag började istället leta efter lite grenar. Ja, jag kan inte hjälpa att ideérna inte tar slut! Grenarna kommer jag att ha användning av här hemma. Måste först bara fixa i ordning dom lite. Vad jag ska ha dem till får ni se en annan gång. Säkert är det flera av er som redan har era aningar:)


Foto: Anette
Nu ska jag ta och börja packa lite. Om bara tre veckor får vi nycklarna till lägenheten och efter ytterliggare en vecka är min semester slut. Vill gärna komma i ordning skapligt innan dess. Huset har vi inte fått sålt ännu så det blir jag och dottern som flyttar först. Mannen får vara kvar i huset, åtminstone då han jobbar på brandkåren. När han är ledig därifrån kommer han såklart att vara med oss i lägenheten. Tror jag förresten. Vi ska ju bygga på huset och förhoppningsvis kommer vi kanske att börja bygga redan till hösten. Så spännande. Just nu är vi så fräcka att vi går runt och knackar dörr och frågar om vi får kika inne i några av husen i det område där vi ska bygga. Detta för att få så mycket tips och ideér som möjligt innan vi gör våra ritningar till huset. Mer och mer börjar nu falla på plats och vi vet hur vi ska bygga. Nu är det mer en fråga om planlösningen inne i huset.
Nej, nu måste jag packa.
Hörs igen.
Kramar Anette

Inga kommentarer: