torsdag 17 februari 2011

Äntligen

Nu har det börjat lugna ner sig här hemma. Mitt företag är nu startat och allt börjar rulla igång ordentligt, skönt. Jag kommer att byta namn på företaget från Piffa till


AnetteS
av lite olika anledningar, går inte in på dem nu. Kunde tyvärr inte få in min nya logga:(


Nytt i butiken blir också att jag nu ska börja tillverka smycken i äkta silver. Har haft det i tankarna ett tag nu och äntligen är det dags. Inväntar min första leverans av silverdelar. Håll utkik, både på denna sida, och på piffa.dinstudio.se

Lilla Milton har full koll på allt som händer, både inomhus och om det möjligtvis går förbi någon ute på gatan.
Har ni sett vilken underbar färg på en Orkideé? Denna fick jag och mannen i present.

Superhäftig lykta som jag fick som en försenad 40 års present. Blev så glad för det är sällan jag unnar mig några rejäla inredningsgrejor. För det mesta blir det bara små ljuslyktor eller annat smått. Ska försöka ändra på den biten hos mig själv.

Foto: Anette

Nu hoppas jag kunna uppdatera lite oftare här. Hoppas ni vill hänga med.

Kramar Anette

Inga kommentarer: