onsdag 4 april 2012

Snart påsk och räv

Snart, bara en arbetsdag kvar, sen är det påsklov i 10 dagar. Såååå skönt! Ska ta långa promenader, simma och pyssla här hemma.
Inatt vaknade jag av att hundarna skällde som attan. Märkte att det inte var deras vanliga skall så jag var tvungen att gå ner och titta. Vi har otroligt mycket råddjur där vi bor så jag jag tänkte att det var det som dom såg. Kommer ner och tittar ut och där mitt på gården, några meter från fönstret, står en jättefin räv. Inte det minsta stressad är den utan tittar lugnt in på hundarna. Undrar vad den tänkte, lite nattmat kanske? Undrar också vad mina hundar tänkte, en katt att leka med? Den lommade i alla fall iväg och jag fick gå upp och sova någon timme till innan klockan ringde.
Nu väntar en prommis med hundarna sen ska jag ägna någon timme åt inredningstidningar och bara drömma mig bort.
Kram

3 kommentarer:

LyckligaPraliner sa...

Så söta de är! :)

Ann-Louise

Vitt hus med svarta knutar sa...

Dina hundar ville nog gärna ut och leka lite med kompisen från skogen=)

Ha en fin påsk!
Kram,
Regina

X sa...

Fin blogg, både yta och djup. Och super söta jyckar, mitt hjärta smälter....

Ha en fortsatt riktigt bra PÅSK!
Kram Lussan