tisdag 10 april 2012

Tidningsannonser

Har ni tänk på så mycket pengar man kan spara genom att läsa tidningsannonserna? Min man har inte förstått det där riktigt:) Idag såg jag en annons i tidningen att det var 50%rabatt på allt i en butik i Valbo köpcentrum. I just den här butiken har jag tidigare spanat in en sak som jag skulle köpa till mitt kommande barnbarn. Eftersom att jag vet, av tidigare erfarenhet, att det tar slut snabbt åkte jag dit på förmiddagen. Jag hade tur, det fanns bara ett enda set fanns kvar.
Eftersom jag inte vill avslöja ännu vad det är så skriver jag lite hemlighetsfullt:) När de blivande föräldrarna har öppnat paketet ska jag visa er vad det är i paketet.
En liten tjuvtitt ska ni ändå få. Kan ni gissa vad det är i paketet?
Nu ska jag åka hem till turturduvorna och lämna paketet. De måste såklart få det redan nu så de inte inhandlar dubbelt.
Kram

1 kommentar:

X sa...

Att fynda är alltid skoj, jag gissar på sängkläder!

Korgstolarna du lackerat blev ju som nya, kan tro du blev nöjd=)

Kram Lussan