onsdag 7 oktober 2009

Äntligen några foton

Nu har jag äntligen hittat sladden till kameran. Det fanns 300 bilder på kameran som jag var så rädd att på något sätt radera. Det var minst 200 st som var från vårt husbygge och det skulle inte vara roligt att förlora dem.

Idag visar jag några bilder från då vi var på mässan i Stockholm. Badrum fanns det ju massor av och vi är inne på att låta allt i huset gå i svart och vitt - tacksamma färger.

Här är några av de badrumsmöbler som föll oss i smaken.
Även tvättmaskiner och torktumlare finns ju i snygga färger. Jag tror ändå inte att vi kommer att köpa svarta till vår tvättstuga. De kommer ändå att vara bakom en dörr där endast jag kommer att vara. De tusenlappar vi sparar på detta kan vi lägga på något annat. Ok, får väl erkänna att det är jag som fixar allt som har med tvätt att göra här hemma.
Ytterdörrar finns det så många fina av. Det kommer att bli svårt att välja. Denna är just nu en STOR favorit. Eftersom huset kommer att vara vitt med svarta detaljer så skulle ju dörren passa superbra.
Kan inte låta bli att visa några bilder av min nya symaskin. Har provat den en gång och den är riktigt bra. Och det bästa av allt är att den inte låter särskilt mycket heller. Nu kan äntligen familjen vara hemma då jag syr:)


Foto: Anette

Imorgon kommer lite bilder från min sons grav. Jag var där i helgen som var och gjorde det fint inför hösten.

Sov sött.
Kramar Anette

Inga kommentarer: