söndag 4 oktober 2009

Kamerasladden borta

Skulle äntligen göra ett inlägg och visa lite bilder från mässan vi var på i helgen. Det fanns ju hur mycket som helst att titta på så jag skulle gärna kunnat vara där i två dagar. Vi tittade extra mycket på kök och badrum och hittade ett nytt badrumsmärke (i alla fall för oss) som hade så snygga badrumsinredningar till väldigt bra priser. Visar lite foton senare då min kamerasladd har kommit fram:)
Vi inhandlade lite smått och gott. B la en stor väggklocka, skål, skylt och så en SYMASKIN. Det blev till slut en Bernina och en modell lite dyrare än det var tänkt. När man sitter där och provar olika maskiner är det ju nästan klart redan från början att man inte köper den billigaste. Åtminstone inte då man har provat en dyrare sort. Nu kommer jag i alla fall att kunna sy i mjuka stretch tyger, jag kommer att kunna sy monogram och lite fina bårder. Och självklart, det jag egentligen köpte maskinen till, kunna sy raksöm och sicksack.
Tråkigt inlägg utan bilder men det fick bli så idag så ska jag leta fram sladden och lägga ut lite bilder från mässan men också på vår husgrund som nu är klar. Nu kan vi inte göra så mycket mera på tomten förrän vi resar husstommen, vilket jag hoppas blir inom SNAR framtid. Festlokalen vi har under oss där vi nu bor har det varit fest i i helgen. Även nu, en söndagskväll, är det fest och vi kommer inte att kunna sova ännu på många timmar:(

Kramar Anette

Inga kommentarer: