tisdag 9 september 2008

Möbler till halva priset

Av en ren slump hittade jag en sida på nätet om möbler, Möbelgrossen. Jag älskar möbler med kryss i och vet att många av er som bloggar också gör det. Detta företag finns i Göteborg men om man har långt dit kan man även köpa över nätet. Det bästa är ju så klart att priserna är hälften av vad de är ute i andra affärer så som t ex Mio och Svenska hem. Ett skåp t ex i vitt med kryss i rutorna för under 3000 kr. Är inte det bra pris?
Lägger ut lite bilder på en del av möblerna som säljs och om ni är intresserad så kan ni själva gå in och titta på deras hemsida.



Ikväll har jag påbörjat målningen av mitt hörnskåp som jag skrivit tidigare om i bloggen. Jag slipade först, såklart, och har nu grundmålat en gång. Målar en gång till imorgon kväll och får sedan se om det behövs en strykning till. Bilder kommer då skåpet är färdigmålat. Tror det blir riktigt fint.
Kramar Anette

4 kommentarer:

sand mellan tårna sa...

Det är jättefina möbler, de hade öppet en helg i månaden i ett jättelager i Stockholm för något år sedan, då var jag där.... kom dock bara hem med ett nyckelskåp.... men dte var fina möbler även live!

Kram L

Sjöboden sa...

Ja väldigt fina möbler!
Tyckte det var roligt att läsa om ditt färgdilemma nedan... hihi. Jag förstår hur du känner, jag kan oxå vara lite velig. Gillar ju mest det marina, men även det lantliga vit/beiga, så hur göra? Änsålänge gör jag så att olika rum lutar mer åt det ena än det andra. Finrum o kök är mest lantliga, hallen och gillestugan är marina.
men sen har vi flera rum som inte är renoverade... där råder färgkaos.. *suck*

kram

Anonym sa...

Ja vi har hunnit med en hel del! Men det är skönare att ha gjort allt snabbt, istället för att sega ut det. Haha! Tack :) Va kul att du tycker om min blogg!
Gillar din blogg jättemycket också!
Ha det så bra!
Kram
/Kristinas Hus

PiaMaria sa...

Jättesnygga möbler...synd att jag bor så långt ifrån....

SUCK

pia