torsdag 10 maj 2012

Ja tack!

Jag skulle inte tacka nej till det här huset, vilken dröm! Om huset stod på annan plats, typ där vi bor nu, så skulle jag inte tveka en sekund. Fast det skulle nog inte så många andra göra heller:)
Jag kikar ofta på Hemnet trots att vi bor bra och vi trivs toppen här i vårt lilla nybyggda hus. Mest kikar jag för att få inspiration och just ikväll letade jag efter lite trädgårdsinspiration. Huset är ju inte fy skam det heller.

 Snyggt med vitt hus, gamla fönster och månförnstret uppe vid nock.


 Himla rent och fräscht med stenplattor. Hönsen skulle jag dock inte vilja ha på min gård.


 Så fint med skärmvägg i bambu, även bra med högt dekorationsgräs som insynsskydd.


Här smattrar fortfarande regnet mot våra fönster. Inte alls något promenadväder och det tycker inte våra hundar heller. När jag öppnar dörren går de inte ens ut, de vänder i hallen och går in igen. Nu ska jag ändå dra ut dem så de får göra sina behov innan natten.

Kram

2 kommentarer:

X sa...

Härligt ställe, svårt att inte charmas av=) Ha en fin helg!

Kram Lussan

Hemma på Sjuan sa...

Håller med vilket härligt hus!
Mina vovvar går ut i vilket oväder som helst :)

Har skickat ett mail med frågor till dig, hoppas det gick igenom.
Kramis