tisdag 15 maj 2012

Utsikt och träning

När ska vädret bli bättre och framförallt vindarna vända? Jag vill ha varma vindar så jag slipper värk i kroppen. Ibland känns det som om det är lite varmare men rätt som det är så är det iskalla vindar igen och värken i lederna kommer som en blixt från klar himmel.
Nu ska jag sluta gnälla, det kan bara bli bättre, eller hur?
Letar febrilt efter en resa i juni till mig och G. Får se om dottern följer med, beror nog lite på hennes kille och hur han jobbar och även om de får lägenheten de står 1:a på. Vill helst inte åka över hennes födelsedag, trots att hon blir 19 år. G och jag har bara två veckor ledigt tillsammans på hela sommaren, och då är det INTE sammanhängande semester. Man får vara glad för det lilla:) När G har semester nästa gång, i slutet av juli, då åker jag absolut inte. Då ska jag bli farmor och vågar inte chansa. Jag kan ju bara inte vara i en annan del av världen när en liten baby kommer som dessutom bl´r mitt barnbarn:)

Fotot nedan är för några kvällar sedan med utsikt från vår balkong på övervåningen. Tyvärr var det inte lika varmt ute som det ser ut på fotot men vackert var det i alla fall.



Nu ska jag ta och träna en liten sväng. Har gjort i ordning en liten träningshörna här hemma och kör än så länge helkroppsträning. Kanske ska jag ta och lägga ut lite bilder på mig, före och efter, vad tycker ni? Ta foton både framifrån, sidan och bakifrån. Kanske även lägga ut mina mått runt midja, bröst, stuss och lår? Jag får ju då lite press på mig att inte ge upp så lätt.

Nejdå, jag bara skojade, så roligt ska ni inte få ha det, nån måtta får det allt vara. Skulle aldrig falla mig in att ta bilder på mig själv och lägga ut dem och SPECIELLT inte lättklädd.

Träningsvärk har jag i alla fall så mina muskler har sakta börjat vaknat till liv efter MÅNGA års vilande.
Kram

Inga kommentarer: