lördag 21 februari 2009

Unika smycken

Många av er frågar om jag kan göra smycken efter era önskemål. Så långt det är möjligt och jag kan så gör jag det såklart. Jag provade att stansa in tre namn på en bricka där namnen skulle sitta ihop. Jag tycker själva stansningen och designen blev bra. Jag önskar dock att jag fick tag i brickor som var något tjockare. Den bricka jag stansade in dessa namn på var ganska tunn men fullt användbar.


Ännu ett armband har jag gjort i lite annorlunda modell än de tidigare.
Halsbandet med hjärtat är dett hjärta med storleken 6 cm. Det blev jättebra, hoppas bara kunden också kommer att tycka om det.
Foto: Anette
Ha nu en fortsatt skön lördagskväll.
Kramar Anette

5 kommentarer:

Hanna sa...

Tack för din kommentar :)
Jag önskar oxå att våren kunde komma snart... men som du såg..mycket snö kvar :(

Dina smycken e så fina!
Är det silver? Vad tar du för t ex den på översta bilden?

Ha d gott!
Kram Hanna

Lantliga drömmar sa...

Roligt att hitta en ny blogg som jag inte sett tidigare. Blev ju extra intressant när det stod Uppland. Riktigt fina halsband! Nilla Uppsala

Erika sa...

Men oj vad fina smycken. Nu måste jag nästan fundera på en beställning till mig. Hur beställer man av dig? skulle vara underbart att ha ett halsband med barnens namn. Tycker du är otroligt som kämpat på med barn och make i så många år :-) det var strongt det du skrev i min blogg. Inte många unga föräldrar som fortsätter hålla ihop. Jag och maken är också sk high school sweethearts" Blev ett par på min 17 års dag för 13 år sedan och har nu varit gifta 5 år och två små knoddar. Många är de paren som brutit upp längs vägen, men vi kämpar vidare. Ingen lätt lek, men vi vet ju inget bättre...hihi. Massa kramar

Erika

Mitt vita staket sa...

Hej..va kul att du hitta till mej då hittar ju jag till dej...Mysig blogg har du o så jättefina smycken..hit kommer jag igen...Kram sussie

Sabina sa...

Dina smycken är så fina! Har du gått någon utbildning/ kurs? Tar det länge att göra ett smycke? Jag är bara nyfiken för jag tycker det är så fantastiskt att någon kan göra såna!
Kram S.