lördag 9 augusti 2008

Höstmys

Nu tror ni kanske att jag har blivit tokig som redan pratar om hösten. Jag gillar verkligen hösten, det har alltid varit min favoritårstid. Jag tycker mycket om sommaren också men alltid då det börjar närma sig höst får jag en så skön känsla i kroppen. I kväll var jag och min man med goda vänner i Gävle och åt på en italiensk restaurang. Jättegod mat och sedan gick vi vidare till cityfesten som pågår i Gävle. Tyvärr regnade det så jag och mannen åkte hemåt ganska snart. Men eftersom jag kör, eftersom jag inte dricker alkohol, så styrde jag dit jag ville. Vi åkte då runt i olika nybyggda områden och insupade lite inspiration till vår trädgård. Ja, åtminstone gjorde jag det men mannen verkade inte allt för uttråkad han heller :) Efter det åkte vi hem och tittade på film men jag blev så trött att jag hamnade i sängen med datan i knä.
Antar att fler än jag tycker om att tända ljus och göra en eld i kaminen när hösten närmar sig. Sitta och titta på en bra film med en filt runt sig är väl typsiskt höstmys, eller vad tycker ni? Hittade en sida på nätet som säljer filtar. Det fanns massor av filtar i olika färger och mönster. Vill man lyxa till det hemma med en skön och fin filt rekommenderar jag verkligen den sidan, den heter http://www.filtar.se/

I morgon hoppas jag på att vara klar så att jag kan starta min första utlottning här på bloggen. Återkom gärna och håll utkik efter den. Alla kommer att kunna delta i tävlingen, även ni som inte har en blogg.
Ha en fortsatt skön lördagskväll.
Kram Anette

Inga kommentarer: