torsdag 14 augusti 2008

Usch vad svårt...

....jag tycker det är att välja färger på mattor. Eftersom jag är så ombytlig så är det svårt att bestämma sig. Jag har passat på att skicka efter en ryamatta från Ellos nu när det är 40% rabatt på en vara :) Jag valde mellan beige, brun eller grå. Alla skulle säkert passa i mitt hem men vilken färg vill jag ha nu i vinter? Efter mycket om och min fick min man bestämma och det blev en grå. Nu är beställningen skickad och jag tog paketet på Express. Man får då paketet inom 48 timmar under förutsättning att det inte är helg förstås. Och det är ju klart att det är helg då jag kommer på att jag vill ha mattan NU. Den kommer i alla fall på måndag så jag får gott vänta några dagar till.

Min frånvaro här på bloggen några dagar har berott på att jag har varit på kick- off med jobbet. Vi åkte till Åland på en 24 timmars och det var verkligen jätteroligt. Vi åt gott och umgicks till sent in på natten. Alltid så roligt att träffa arbetskompisarna i andra situationer än de vanliga, nämligen som lärare. Nu väntar ytterliggare en resa. Vart den går har jag ingen aning om. Min man och jag firar att vi varit gifta i 20 år, kan ni fatta, 20 år? Och jag som bara är 38 år. Ja, då kan ni ju räkna ut att jag gifte mig när jag var 18 år. Min man har ordnat resan och jag vet bara vad jag ska packa med mig. Har inte en aning om det blir buss, tåg, båt eller flyg. Jag har inte ens en liten susning om vart vi ska, ska bli sååå spännande. Resan blir dock inte förrän nästa helg.
Vad roligt det är att så pass många vill vara med på utlottningen av mina små presenter. Än finns tid kvar att vara med så kika in på min tävlingssida och se vad du ska göra för att vara med.
Kramar Anette

2 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Men oj va spännande!! Vilken karl du har som ordnar nåt sånt där trevligt till bröllopsdagen :)

Stort Grattis till era 20 år!!

Ha det gott!

Sofie sa...

Tack för din kommentar på min blogg! Kul att ha hittat hit :)

Vad läckert att du gifte dig när du var 18. Säger som ovan - grattis till de 20 åren!

Och vilken snygg matta! :)
Kram, Sofie