torsdag 28 augusti 2008

Veckans sista inlägg

Detta blir nog veckans sista inlägg. I morgon åker jag och mannen för att fira vår 20 åriga bröllopsdag. Jag har inte en aning om vart vi ska. Det enda jag vet är vad jag ska packa för kläder, att jag behöver passet och att tåget går från stationen där vi bor kl. 07.49. Vi kommer hem någon gång på söndag, när vet jag inte.


Nu ikväll blev det bestämt att vi drar oss ur husaffären. Priset steg mer än vi var beredda att ge så nu blir det till att bo kvar i vårt kedjehus. Mig spelar det absolut inte någon roll för jag trivs verkligen superbra här.



Jag har lite dålig fantasi just nu så jag bjuder idag på några bilder från Sias nyheter.




Foto: www.sia.se
Ha nu en bra helg. Hör av mig på söndagskväll om det inte blir för sent då vi kommer hem. Är sååå nyfiken på vad som kommer att hända.
Kram Anette

7 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Ha det nu så underbart på er bröllopsresa vart ni än nu hamnar :)

Kramen!

♥ Fyra årstider sa...

hej
Å, vad jag gillar din blogg! Härliga bilder från Sia, gillar deras märke.
Kram Lotta

Dicksonska våningen sa...

Undrar hur denna helgen kommer att sluta :) Spännande!
Sia är en outsinlig källa till inspiration. Även om man kan tröttna lite ibland då de finns överallt...
Ha en supertrevlig helg!
Kram Annika

Anonym sa...

Vilka SUPERFINA bilder från Sia! Hoppas att ni får en SUPERMYSIG helg & att ni firar er 20-årsdag kungligt! KRAMISAR!

Sara Mårtensson sa...

Tack för besöket och kommentaren! :-) Har inte bloggat så länge men hoppas du hittar något du gillar i alla fall.. ;-) Ha det nu så trevligt på resan! Vad spännande att du inte vet vart ni ska. Kram

Vitt och blandat sa...

Njut av vad helgen ger, hoppas att ni får det alldeles underbart. Berätta gärna om mediumet sen... KRAM/Anneli

StrandviksVillan sa...

Nämen så spännande! Härligt med en sån överraskning...
Vackra bilder, bordet på första bilden var ju för coolt :D.