måndag 19 maj 2008

Tavlor

Jag köper ganska ofta tavlor. Eller rättare sagt tavelramar. Hittar ofta billiga små enkla ramar som man lätt kan sätta upp och inte tar stor plats. Det värsta är bara att när jag står där i affären och ser dessa tavelramar så tänker jag att nu måste jag fixa när jag kommer hem. Väl hemma hamnar de ofta i en hög med resten av mina ramar och tillslut ligger de i en låda som nu börjar bli överfull. Nu har jag återigen hittat så fina tavlor. Denna gång hela tavlan inte bara själva ramen. Det är kreativ insikt som säljer dessa över nätet. När jag var på en mässa i Stockholm i höstas så köpte jag ett halsband och en nyckelring av samma företag. Dom har lite av allt möjligt som dom säljer och många bra tips på presenter som faktiskt passar alla och till mycket bra priser.


" Att sluta kämpa och istället slappna av ger livet vingar och kärleken ro."

" Kärleken är början, mitten och slutet, du är kärlek."


" Att kunna känna tacksamhet är livets största gåvor."


En längre kärleksdikt finns på denna tavla.


Tändsticksaskar med vackra ord.


Plansch som är fin att rama in.

"Lyssna noga, livet är mycket mer."

Foto: www.kreativinsikt.se


3 kommentarer:

Tjohalia sa...

Tack så mycket för din röst!

Vilka fina tavlor, tycker om när det står en text som betyder något. Kram Sandra

svartataket sa...

Vad fina dom var :) Du jag känner igen mej i mycket där..inte bara ramar som lägger sig på hög hos mej,,haha
Jag har en utmaning som du kan få göra om du inte radn gjort den?

Kram

Fjordheim sa...

Det var fine bilder.
Det har lett for å bli litt mye av forskjellige ting. Ser noe som er så billig at en bare må kjøpe det med seg. Får jo sikkert brukt for det en gang. Og så ligger det der og tar opp plass. Men plutselig en dag så får en faktisk brukt det.
Ha en riktig god dag :)