fredag 10 juni 2011

Äntligen fredag

Nu har jag bara två dagar kvar, måndag och tisdag, sen väntar ett långt sommarlov på ca 7 veckor. Sååå himla skönt det ska bli. Jag ska ta tag i min simning igen och förhoppningsvis kommer det att bli bra väder så jag kan simma i Fjärran höjders utomhusbassäng. Hörde på radion idag att de öppnar på måndag efter en tids renovering. Det har jag längtat efter, alltså öppningen av utomhusbadet.

Jag kommer också att ta mig lite ledigt från smyckestillverkningen i tre veckor. Dels för att jag behöver vila och bara vara ledig men också för att vi har ett litet projekt på gång här hemma som gör att jag måste byta rum med all tillverkning av smycken. Vårt lilla rum kommer att inredas till två små skatter som kommer att vara hos oss ibland. Mer vill jag inte berätta om det:)

Nu ska jag ta tag i helgstädningen och göra det så där rent och skinande som man bara längtar efter.

Har förresten fått hem vårt sideboard som jag beställde tidigare via nätet. Ett riktigt klipp kan jag lova. Det passar också jättebra ihop med det vita vitrinskåpet jag beställde tidigare.




Foto: Anette

Nej, nu väntar städningen och sen en god fruktsallad med mörk hackad choklad. Visst får man väl festa lite då det är fredag?


Kramar Anette

Inga kommentarer: