söndag 12 juni 2011

Härliga maskrosor

Foto: Anette
Här är det mitt i natten och jag kan inte sova. Somnade en liten stund vid 19-tiden och nu är det helt kört att kunna somna. Tur man kan fördriva tiden vid datorn:) Jag har suttit ett tag och redigerat lite bilder. Gud, vad foton jag har! Tur är att man inte längre framkallar alla utan låter dem vara kvar i datorn. I och för sig är IINTE det bra för kraschar den är dom borta. Jag måste bli bättre på att lägga över dem på ett USB minne.
Fotade maskrosor häromdagen och tänk så fina de faktiskt kan vara. Ogräs som man för det mesta svär över.
I morgon( läs idag) ska ni få se några bilder på vår nya soffa och divanfåtöljen. Vi är sååå nöjda med dem. Nu ska vi bara införskaffa en fotpall så blir det komplett. Jag satte ut vår nya Ektorp fåtölj på Blocket idag och hoppas jag snabbt blir av med den. Vi får inte alls plats med den och just nu står den bara ivägen. Den är endast ca 6 månader gammal och vi har knappt suttit i den. Finns det någon som vill köpa den? Jag säljer den för 500 kr, nypris ca 2000 kr.
Nu ska jag göra ett nytt försök att sova.
Kramar Anette

Inga kommentarer: