lördag 4 juni 2011

Frestande

Förra veckan fick jag hem små tags att fästa på de smycken jag gör. Känns lite speciellt och roligt att de faktiskt tillhör mig. Det blev inte riktigt den logga jag har på min hemsida men det spelar inte så stor roll, man kan i alla fall läsa namnet:)


Foto: Anette



Kikar igenom mitt lilla fotoarkiv och fastnade för den här bilden, apelsinkaka med choklad i botten och tosccaglasyr. Det var ett tag sen jag bakade denna och jag tror att jag ska göra det till midsommar. Dottern fyller 18 år på självaste midsommarafton.

Inte en smula socker på snart 2 dygn. För mig är det en lååång tid utan socker. Men nu ska jag fixa det här. Synd bara att det är födelsedagar, examen och midsommar som väntar. Kommer att bli svårt att stå emot men jag ska göra mitt bästa.

Nu är det dags för en alldeles för sen lunch.

Kramar Anette

Inga kommentarer: