onsdag 9 april 2008

Kungakronor i hemmet

Jag har alltmer börjat gilla kungakronor i min inredning. För ca ett år sedan skickade jag efter två kronor i vitt som jag har blommor i. En för mig ny inredningsbutik på nätet är Mixin som har massor av fina grejor till hemmet. Blev glad då jag kikade runt på deras sida och finner en massa kungakronor till hemmet. Nedan kommer några förslag på vad de säljer.
Gå in och kolla på deras hemsida, där finns allt man kan tänka sig. Tycker man om den lantliga stilen med shabby chic får man inte missa detta.

Menykorthållare i antiksilver, 75 kr.



Dubbelkrok 75 kr.
Kökshandduk 79 kr.



Maschallhållare för 239 kr.



Blompinne i kungakrona.


Kungakronan är gjord i zink och kan användas som dekoration på tex ljus, 13 kr.


Kungakrona i silverfärgad metall. Fatet medföljer och kostnaden är 225 kr.



Nallen Emma med en rosa tröja med en krona på framsidan. För denna söta lilla nalle får man betala 249 kr.









Inga kommentarer: