söndag 27 april 2008

Leilas underbara bakverk

Sitter just nu och tittar på tv4:s morgontv med Leila. Hon har dagen till ära bakat dessa smarriga muffins i bakelseform. Tror att jag måste prova detta själv idag under dagen. Leila berättar att hon beställer de fina dekorationerna från nätet för det kan vara svårt at hitta i de vanliga affärerna. Recepten till dessa underbara bakverk hittar ni på http://www.tv4.se/


En bra sida på nätet där man kan beställa dessa fina tårtdekorationer är http://www.tartdekorationer.se/



Foto: http://www.tartdekorationer.se/

1 kommentar:

Torunn sa...

Hei på deg og takk for hyggelig besøk og hilsen på bloggen min!

Til deg vil jeg jo bare si ære være deg som orker å dele din sorg med oss andre bloggere. Men kanskje er det litt godt også og kunne dele med noen man ikke kjenner?

Det er jo helt umulig for oss og forestille seg hva dere har gått igjennom, men man kan jo bare prøve å tenke seg!

Selv har jeg to premature barn som har ahtt en meget tøff start på livet,med hjerneblødninger, blodforgiftninger, lungesvikt og det ene med det andre.
MEN jeg har vært heldig, jeg fikk med meg begge to hjem den gangen og de er sunne friske unger nå.

Min fetter og hans kone har opplevd akkurat det samme som dere har og jeg så jo hvordan livet deres utartet seg til et mareritt.
Det er nå flere år siden deres sønn døde og tilsynelatende lever de et "normalt" liv. Men jeg kan jo bare tenke meg at det er mange tanker og et savn som aldri vil bli borte.

At livet er urettferdig er det ingen som helst tvil om!

Mange varme tanker og klemmer til deg.

Torunn