onsdag 23 juli 2008

Ladda ner kort?????

Håller på att bli tokig och tror jag snart slänger datan i väggen. Försöker att föra över bilder från kameran till datan men det är stört omöjligt. Jag som har fotat både mitt nymålade bord och skåpet jag köpte för snart en vecka sen. Ofta använder min dotter och hennes kille min bärbara data och när dom lämnar tillbaka den är det ofta flera inställningar som inte är som dom ska på datan. Nu är min kära dotter i stan så jag kan inte fråga henne vad hon har gjort. Är jätteirriterad. Nu ska jag nog se till att jag får ha min data ifred. Tänk att alltid veta vad man har på skärmen och hur den fungerar då man sätter sig ner. Som det är nu kommer nya överaskningar hela tiden, inte ett dugg roligt. Hoppas på att mannen kan hjälpa mig annars får ni gott vänta tills imorgon med bilder.
Kram på er så länge.
Anette

Inga kommentarer: